Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, kt ...Celý popis
Doprava při nákupu nad 499 kč ZDARMA
Při nákupu nad 499 Kč vám příběhy přiletí úplně ZDARMA na Zásilkovnu nebo Z-BOX
Možnosti doručení a platby
Možnosti dopravy
Zásilkovna + Z-BOX
69,- Kč (zdarma při nákupu nad 499 Kč )
Zboží si vyzvednete na zvoleném odběrném místě Zásilkovny nebo Z-BOX automatu
DPD
99,- Kč
Kurýrní služba s doručením na adresu.
Možnosti platby
Kartou
Zdarma
(VISA, MasterCard, Maestro, Edenred Benefits, Apple Pay, Google Pay, Bitcoin)
Za stav zboží u nás ručíme vlastním peřím. Svědčí o tom i recenze na Heureka.cz. Pokud ale kniha nesplnila vaše očekávání, můžete nám ji samozřejmě vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.
Jak postupovat při vrácení knih?
Napište nám prosím e-mail nainfo@restorio.cz a my vám pošleme štítek pro bezplatné vrácení.
Tisíce ověřených recenzí
Rychlá doba dodání, kvalitní stav knih a příznivé ceny
To jsou plusy, které nejčastěji zmiňují naši zákazníci. Přidejte se k nim. Máme tisíce ověřených recenzí na Heureka.cz.
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Knihy z druhé ruky online Pravidelně aktualizujeme nabídku 250 000+ použitých knih. Vyhledávejte jednoduše pomocí jména autora, názvu knihy nebo ISBN.
Doprava zdarma Při objednávce nad 499,- Kč máte doručení na pobočky a Z-BOX automaty Zásilkovny ZDARMA . Nebo využijte výhodné poštovné už od 69 Kč a bezplatnou dopravu!
Snadno, rychle, online. Nečekáte až se knihy prodají. Peníze máte do 10 dnů na účtu. Stačí zadat ISBN knihy (nebo deskovky či videohry) a její prodejní cenu zjistíte hned.
Ověřeno zákazníkyZískali jsme certifikát Ověřeno zákazníky na Heureka.cz, kde zákazníci často chválí rychlost dodání, výhodné ceny a široký sortiment.Prolétněte všechny recenze.
Uvolněte si místo na poličce. Nepotřebné knihy od vás vykoupíme.
Potřebujete prodat nepotřebné knihy? Využijte snadný a rychlý online výkup knih s dopravou zdarma.